Аналіз доцільності виходу на ринок Китаю

Скористайтеся нашою допомогою для розробки дорожньої карти щодо виведення вашого товару на ринок Китаю

Про послугу

Китай - дуже перспективний ринок збуту

Він посідає перше місце у світі за чисельністю населення. І протягом найближчих років стане найбільшим імпортером. Тому багато бізнесменів поспішають знайти зацікавлених партнерів, щоб почати експортувати продукцію в Піднебесну. Однак експорт до Китаю часто вимагає інвестицій набагато більше, ніж думають багато підприємців.

Ми допоможемо вам правильно підготувати і розпланувати роботу з Великою Східною країною. Ми допоможемо вам зробити ваш продукт зрозумілим і цікавим для китайців. Допоможемо правильно розрахувати бюджет і терміни окупності.

Процес роботи

01
Аналіз привабливості продукту

Вивчення характеристик продукту і його упаковки. Перевірка відповідності даного товару вимогам китайців. Аналіз зразків і рекомендації китайців щодо поліпшення продукту.

02
Аналіз
конкурентів

Вивчення асортименту, ціни і якості китайських та імпортних аналогів, представлених на внутрішньому ринку Китаю. Визначення переваг товару у порівнянні з ними.

03
Розробка покрокової інструкції

Складення плану виходу на ринок Китаю. Визначення оптимальної роздрібної ціни товару на внутрішньому ринку Китаю. Розрахунок бюджету і суми необхідних інвестицій.

Клуб експортерів пропонує вам обдумано підійти до процесу виходу на ринок Китаю

При роботі з Китаєм важливо враховувати, що цей ринок дуже сильно відрізняється від європейського. Не тільки з точки зору законодавства, але і специфіки ведення бізнесу. Ось деякі приклади:

Пастеризоване молоко і йогурти сьогодні одні з найбільш продаваних товарів. Хоча ще в середині ХХ століття середньорічний показник не перевищував 2,5 кг на людину
Шоколадні вироби в Китаї виробляють в основному на експорт. Споживання шоколаду всередині країни не перевищує 2 кг на рік на одну людину
Кондитерські вироби в Китаї мають переважно солоний смак. Найпопулярніші солодощі: желейні цукерки, вафлі, халва. І навіть в солодкі вафлі китайці додають сіль
Морозиво в Китаї користується попитом. Хоча їдять його більше чоловіки, ніж жінки. Самі незвичайні види морозива: зі смаком крабової ікри, цибулевих пиріжків, дуріана й інші
Алкогольні напої 85% китайців вживають вдома. Їх уподобання залежать від регіонів: в Західному Китаї п'ють переважно горілку і віскі, у Східному - вино і пиво, а в Центральному Китаї майже не п'ють взагалі
Ринок кави в Китаї знаходиться на стадії бурхливого розвитку. За статистикою, в країні споживання кави на душу населення в 2018 році склало 6,2 чашки, а в 2020 році вже близько 8,2 чашки. З яких 63% - це розчинна кава

Також наші послуги включають

Організація і супровід експорту в Китай

Допомога в переговорах і супровід експорту. Послуги технічного імпортера. Реєстрація торгової марки в Китаї. Сертифікація і митне оформлення товару в Китаї...
Перейти до послуги

Просування товарів на ринку Китаю

Вивчення цільової аудиторії. Розробка рекламних матеріалів. Проведення рекламних і маркетингових кампаній з просування товарів на ринку Китаю...
Перейти до послуги
Якщо бажаєте бути в курсі нашої діяльності, залишіть свої дані, і ми будемо інформувати вас

Отримати консультацію

Надішліть свої контактні дані і ми надамо Вам необхідну інформацію про обрану послугу